Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Vladimír Lukeš
Bc. Vladimír Lukeš
Bachelor's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Marketing activities proposal for sales support and increase
Abstract:
Cílem bakalářské práce Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje je analýza současné podpory prodeje ve firmě Mountfield a následné navržení vhodných změn v podpoře prodeje. Teoretická část práce je věnována problematice marketingu, marketingové komunikace a zejména podpoře prodeje jako součásti marketingové komunikace. V praktické části je podrobněji rozebrána problematika věrnostního …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis Design of Marketing Activities to Support and Increase Sales is to analyze current sales support at Mountfield and then to propose appropriate changes in sales support. The theoretical part is devoted to marketing, marketing communication and especially to sales promotion as part of marketing communication. In the practical part, the issues of loyalty program, show room …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kf6rg/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků