Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Vladimír Lukeš
Bc. Vladimír Lukeš
Bakalářská práce
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Marketing activities proposal for sales support and increase
Anotace:
Cílem bakalářské práce Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje je analýza současné podpory prodeje ve firmě Mountfield a následné navržení vhodných změn v podpoře prodeje. Teoretická část práce je věnována problematice marketingu, marketingové komunikace a zejména podpoře prodeje jako součásti marketingové komunikace. V praktické části je podrobněji rozebrána problematika věrnostního …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis Design of Marketing Activities to Support and Increase Sales is to analyze current sales support at Mountfield and then to propose appropriate changes in sales support. The theoretical part is devoted to marketing, marketing communication and especially to sales promotion as part of marketing communication. In the practical part, the issues of loyalty program, show room …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kf6rg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků