Mgr. Oldřiška Buchanan, B.A.

Diplomová práce

Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective

Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá formativní hodnocení a spokojenost s prací. Cílem výzkumu je zjistit, zda používání formativního hodnocení při výuce angličtiny na střední škole ovlivňuje pracovní spokojenost zúčastněných učitelů. Jsou zkoumány názory, vnímání a pohledy středoškolských učitelů angličtiny, kteří ve svých hodinách používají formativní hodnocení, s cílem zjistit, zda mezi těmito dvěma pojmy …více
Abstract:
This thesis focuses on formative assessment and job satisfaction. The research aims to explore whether using formative assessment when teaching English at secondary school affects job satisfaction of the teachers involved. The opinions, perceptions, and views of the secondary school teachers of English who employ formative assessment in their classes are examined to see whether there are any links …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
  • Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta