Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení) – Bc. Michaela Zverková
Bc. Michaela Zverková
Diplomová práce
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
The Screenplay and Realization of a Promotional Film - Text Preparation, Recording and Editing of Promotional Video (Project Solution)
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá přípravou a realizací propagačního filmu. V teoretické rovině jsou rozebrány jeho výhody, předpoklady úspěšnosti a uplatnění v rámci marketingového komunikačního mixu. Současně práce obsahuje popis nezbytné přípravy pro vznik audiovizuálního sdělení. Praktická část práce spočívá v samotné realizaci propagačního filmu a jeho implementaci do komunikačního mixu neziskové …víceAbstract:
This thesis concentrates on the preparation and implementation of a promotional film. In the theoretical context are discussed advantages, success and assumptions of a promotional film that are used in the context of the marketing communications mix. Thesis also contains a description of the necessary preparation for the creation of audiovisual communication. The practical context concentrates on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tdi78/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZVERKOVÁ, Michaela. \textit{Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/hexg7v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Na shledanou v Československu: Vytváření národní značky prostřednictvím krátkých turistických filmů v letech 1960–1975
Kateřina Šardická -
Vývoj Blu-ray trhu v ČR: Distribuční strategie a jejich dopad na adopci HD formátu
Anna Kopecká -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Marie Uhrová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov