Špecifiká marketingu malých a stredných podnikov v sektore služieb – Réka Vargová
Réka Vargová
Bachelor's thesis
Špecifiká marketingu malých a stredných podnikov v sektore služieb
Specifika marketingu malých a středních podniků v sektoru služeb
Anotácia:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingu služieb. Na úvod sú v charakterizované malé a stredné podniky a sú zdôraznené rozdiely medzi malými a veľkými firmami ohľadne marketingu. Ďalej sa teoretická časť venuje sektoru služieb. Zahŕňa charakteristiku služieb vrátane ich vlastností, a popis špecifického marketingového mixu služieb. Na záver je teoreticky vypracovaná téma situačnej analýzy …viacAbstract:
This Bachelor thesis focuses on the marketing of services. The introductory part contains the definition of small and medium enterprises and points out the differences between small and large organizations regarding their marketing. The theoretical part of the thesis is mainly devoted to the service sector, it includes the characteristics of services and the description of the specific marketing mix …viacAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingu služieb. Na úvod sú v charakterizované malé a stredné podniky a sú zdôraznené rozdiely medzi malými a veľkými firmami ohľadne marketingu. Ďalej sa teoretická časť venuje sektoru služieb. Zahŕňa charakteristiku služieb vrátane ich vlastností, a popis špecifického marketingového mixu služieb. Na záver je teoreticky vypracovaná téma situačnej analýzy …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59707
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedúci: Martin Machek
- Oponent: Ondřej Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59707
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Ján Ondreják -
Návrh a implementácia controllingu pre malé a stredne veľké firmy
Marián Halušťok -
Komparácia podporných programov pre malé a stredné podniky v Českej a Slovenskej republike
Lucia Obrková -
Finančné zdroje malých a stredných podnikov a možnosti riešenia vybraných problémov financovania
Veronika Horváthová -
Dlouhodobá udržitelnost kombinované výroby tepelné a elektrické energie v malých a středně velkých teplárenských soustavách
Josef EIGNER -
Proaktivní řízení datové kvality u zákaznických a kontaktních dat v malé a střední firmě
Eduard Hybler -
Druhy a formy úverov pre malé a stredné podniky
Veronika Hajnalová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko