Posouzení marketingových mixů vybraných vinařských podniků – Lukáš Pech
Lukáš Pech
Diplomová práce
Posouzení marketingových mixů vybraných vinařských podniků
Review marketing mixes of selected wineries
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na přístup k tvorbě marketingového mixu vinařských podniků působících v České republice. V teoretické části je popsán obecný marketingový mix se zaměřením na problematiku vinařských podniků. Ve vlastní práci jsou pak podrobně rozebrány stávající mixy třech zvolených vinařských podniků. Vinařství Sonberk, Templářské sklepy Čejkovice a Nové vinařství. Mixy jsou podrobeny testování …víceAbstract:
The thesis is focused on the approach to the creation of the marketing mix wineries operating in the Czech Republic. The theoretical part describes the general marketing mix with a focus on the issue of wineries. In their work they are then analyzed in detail the current mix of three selected wineries. Winery Sonberk, Templářské sklepy Čejkovice and Nové vinařství. Mixes are subjected to testing consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve společnosti FAOC
Vladislav Hypš -
Marketingový výzkum v praxi
Jan Cikrt
Název
Vložil
Vloženo
Práva