Posouzení marketingových mixů vybraných vinařských podniků – Lukáš Pech
Lukáš Pech
Master's thesis
Posouzení marketingových mixů vybraných vinařských podniků
Review marketing mixes of selected wineries
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na přístup k tvorbě marketingového mixu vinařských podniků působících v České republice. V teoretické části je popsán obecný marketingový mix se zaměřením na problematiku vinařských podniků. Ve vlastní práci jsou pak podrobně rozebrány stávající mixy třech zvolených vinařských podniků. Vinařství Sonberk, Templářské sklepy Čejkovice a Nové vinařství. Mixy jsou podrobeny testování …viacAbstract:
The thesis is focused on the approach to the creation of the marketing mix wineries operating in the Czech Republic. The theoretical part describes the general marketing mix with a focus on the issue of wineries. In their work they are then analyzed in detail the current mix of three selected wineries. Winery Sonberk, Templářské sklepy Čejkovice and Nové vinařství. Mixes are subjected to testing consumer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve společnosti FAOC
Vladislav Hypš -
Marketingový výzkum v praxi
Jan Cikrt
Názov
Vložil
Vložené
Práva