Bc. Veronika Kučerová

Master's thesis

Influencer marketing v marketingové komunikaci

Influencer marketing in marketing communication
Abstract:
Hlavním tématem a soustředěním práce je navržení optimální marketingové strategie pomocí influencer marketingu společnosti X. Práce je rozdělena na tři hlavní části, mezi které patří teoretická východiska práce, která informují a vzdělávají autora k pochopení této oblasti a vypracování následující části práce, kterou je praktická a analytická část. Zde se pozornost soustředí na popis podniku X, včetně …more
Abstract:
The main topic and focus of the work is to design an optimal marketing strategy using influencer marketing for company X. The work is divided into three main parts, including the theoretical basis of the work, which informs and educates the author to understand this area and develop the next part of the work, which is practical and analytical part. Here, the attention is focused on the description …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Jiří Nesiba, LL.M. Ph.D.
  • Reader: Petra Koudelková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.