Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube – Bc. Jan Kotlář
Bc. Jan Kotlář
Master's thesis
Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube
Building Brand for Generation Z on Social Networks Facebook, Instagram, YouTube
Abstract:
Generace Z nastupuje do pracovního procesu a kromě zodpovědnosti získávají její zástupci i finance, se kterými mohou nakládat podle svého uvážení. Pro značky to znamená další obří cílovou skupinu, na kterou mohou plně zaměřit své marketingové nástroje. Předložená diplomová práce definuje generaci Z a zkoumá její skutečný vztah k moderním technologiím, nakupování a samotným značkám. Hlouběji se zabývá …moreAbstract:
Generation Z is approaching to the work process and except gaining responsibility gain its members their first big money to spend in their own mind. For brands, this means another big target group to aim its marketing weapons. This thesis defines generation Z and tries to find its true relationship to new technologies, shopping and the brands itself. Deeply studies online shopping processes of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTLÁŘ, Jan. \textit{Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/hgm3hy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kotlář, Jan. Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková