Bc. Jan Kotlář

Master's thesis

Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube

Building Brand for Generation Z on Social Networks Facebook, Instagram, YouTube
Abstract:
Generace Z nastupuje do pracovního procesu a kromě zodpovědnosti získávají její zástupci i finance, se kterými mohou nakládat podle svého uvážení. Pro značky to znamená další obří cílovou skupinu, na kterou mohou plně zaměřit své marketingové nástroje. Předložená diplomová práce definuje generaci Z a zkoumá její skutečný vztah k moderním technologiím, nakupování a samotným značkám. Hlouběji se zabývá …more
Abstract:
Generation Z is approaching to the work process and except gaining responsibility gain its members their first big money to spend in their own mind. For brands, this means another big target group to aim its marketing weapons. This thesis defines generation Z and tries to find its true relationship to new technologies, shopping and the brands itself. Deeply studies online shopping processes of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kotlář, Jan. Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe