Analýza marketingové komunikace vybrané studentské organizace – Erika Mogilská
Erika Mogilská
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybrané studentské organizace
An Analysis of the Marketing Communications of a Selected Student Organization
Abstract:
The Bachelor thesis focuses on the marketing communications analysis in the selected student organization situated in Bratislava. The organization offers educational products and services concerning finance and investing. The aim of the theoretical part was the elaboration of literary research, followed up by the formulation of the theoretical bases related to the practical part. The practical part …moreAbstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané studentské organizace se sídlem v Bratislavě, která se věnuje poskytování produktů a služeb s ohledem na vzdělávání v oblasti financí a investování. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše, která se věnovala oblasti marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek potřebných pro vypracování praktické …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mogilská, Erika. Analýza marketingové komunikace vybrané studentské organizace. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová