Význam a využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků v ZŠ speciální – Bc. Andrea Catt, DiS.
Bc. Andrea Catt, DiS.
Bakalářská práce
Význam a využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků v ZŠ speciální
Importance and utilization of alternative and augmentative communication for pupils from Special primary school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá významem a využitím alternativní a augmentativní komunikace u žáků na ZŠ speciální. Je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola přibližuje význam komunikace pro celkový rozvoj člověka. Najdeme zde klasifikaci narušené komunikační schopnosti, její příčiny a důsledky. A také význam komunikace v životě každého jedince. Druhá kapitola je zaměřena na vymezení pojmů alternativní …víceAbstract:
The Bachelor´s work is concerned with meaning and utilization of alternative and augmentative communication of pupils from Special primary school. Is devided into four chapters. First chapture mounts to the meaning of communication for general development of human being. We can find here the classification of defektive communication ability, it´s causation and effects. And also meaning of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mvqe0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce asistenta pedagoga s učitelem u žáků s těžkým mentálním postižením
Ludmila Vitoušková -
Výuka biologie a chemie pro žáky s těžkým zrakovým postižením
Martina Nešporová -
Možnosti využití snoezelenu při práci s žáky s těžkým kombinovaným postižením
Kateřina ŠÍPOVÁ -
Vliv muzikoterapie a canisterapie na rozvoj žáků s těžkým postižením
Jana Hanáčková -
Komunikační schopnost u žáků s těžkým zdravotním postižením
Lenka Kozielová -
Teaching English to Lower Secondary School Children with Mild Mental Handicap
Hana VESELÁ -
Handicap jako (super)schopnost. Reprezentace hrdinek s duševním onemocněním v současných televizních seriálech
Růžena Machálková -
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková