Význam a využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků v ZŠ speciální – Bc. Andrea Catt, DiS.
Bc. Andrea Catt, DiS.
Bachelor's thesis
Význam a využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků v ZŠ speciální
Importance and utilization of alternative and augmentative communication for pupils from Special primary school
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá významem a využitím alternativní a augmentativní komunikace u žáků na ZŠ speciální. Je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola přibližuje význam komunikace pro celkový rozvoj člověka. Najdeme zde klasifikaci narušené komunikační schopnosti, její příčiny a důsledky. A také význam komunikace v životě každého jedince. Druhá kapitola je zaměřena na vymezení pojmů alternativní …moreAbstract:
The Bachelor´s work is concerned with meaning and utilization of alternative and augmentative communication of pupils from Special primary school. Is devided into four chapters. First chapture mounts to the meaning of communication for general development of human being. We can find here the classification of defektive communication ability, it´s causation and effects. And also meaning of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mvqe0/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2010
- Supervisor: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Spolupráce asistenta pedagoga s učitelem u žáků s těžkým mentálním postižením
Ludmila Vitoušková -
Výuka biologie a chemie pro žáky s těžkým zrakovým postižením
Martina Nešporová -
Možnosti využití snoezelenu při práci s žáky s těžkým kombinovaným postižením
Kateřina ŠÍPOVÁ -
Vliv muzikoterapie a canisterapie na rozvoj žáků s těžkým postižením
Jana Hanáčková -
Komunikační schopnost u žáků s těžkým zdravotním postižením
Lenka Kozielová -
Teaching English to Lower Secondary School Children with Mild Mental Handicap
Hana VESELÁ -
Handicap jako (super)schopnost. Reprezentace hrdinek s duševním onemocněním v současných televizních seriálech
Růžena Machálková -
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková