Význam a potřeba cizích jazyků z hlediska praktických zkušeností v hotelnictví. – Julie Jablonská
Julie Jablonská
Bakalářská práce
Význam a potřeba cizích jazyků z hlediska praktických zkušeností v hotelnictví.
The importance and the need for foreign languages in terms of practical experience in the hotel industry
Anotace:
Moje bakalářská práce se skládá ze dvou částí – teoretické a praktické (výzkumné). Aby splnila svůj účel, stanovila jsem na počátku hlavní cíl, který bych chtěla v jejím závěru naplnit. Hlavní výzkumnou otázkou tedy bude: Proč by měl znát každý hotelový zaměstnanec alespoň jeden cizí (světový) jazyk? V teoretické části se budu zabývat především výukovými metodami cizích jazyků na středních a odborných …víceAbstract:
My thesis consists of two parts - theoretical and practical (research). To achieve its purpose, I set at the beginning of the main objective, which I would like in conclusion to fulfill. The main research question is: Why would know every hotel employee at least one foreign (world) language? In the theoretical part I will deal mainly with methods of teaching foreign languages in secondary schools and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6684/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
- Vedoucí: Mgr. Libuše Fojtová
- Oponent: PhDr. Eva Ottová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JABLONSKÁ, Julie. \textit{Význam a potřeba cizích jazyků z hlediska praktických zkušeností v hotelnictví.}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/hi3l0u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Marketingová analýza hotelu The Grand Mark
Jan Huška -
Marketingová komunikace vybraného hotelu
Radek Pospíšil -
Vliv zaměstnanců na spokojenost hosta v hotelu
Petr Jirka -
Analýza marketingové strategie hotelu Assambleya Nikitskaya
Anna Konovalova -
Analýza konkurenceschopnosti Spa & wellness hotelu Alexandria
Ilona Jančaříková -
Parasociální přátelství s mediálními osobnostmi: objasnění substituční hypotézy
Adéla Michalčíková -
Experimentální ověření Eysenckovy hypotézy o vztahu extraverze a arousalu
Kateřina Smolková