Analýza produkce, managementu a komunikace v kontextu populární hudby – Linda Trejtnarová
Linda Trejtnarová
Bakalářská práce
Analýza produkce, managementu a komunikace v kontextu populární hudby
Production, management and comunication analysis in the context of popular music
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na roli populární hudby v kontextu marketing managementu a digitální revoluce. Nejprve vymezuje marketingové koncepty současnosti, které vždy aplikuje na příslušné oblasti populární hudby. Dále se věnuje analýze vývoje společnosti, marketingu, technologií, hudebního průmyslu a populárních hudebních žánrů. Zkoumá některé podstatné vztahy mezi těmito obory od poloviny …víceAbstract:
This bachalor thesis focuses on popular music in the context of marketing management and digital revolution. First, it defines the marketing concepts of the present, which it applies to the specific areas of popular music. By analyzing the essential relationships between society, marketing, technology, the music industry and popular music genres, from the middle of 20th century to the present, this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík
- Oponent: Tomáš Roreček, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Large Format Photography in the Digital Era
Tian Yang -
Československá populární hudba 70. a 80. let a totalita
Katarína Čabová -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
SME Innovation potential development
Haolun Song -
Technological Impact on Marketing Management
Ayub Mohammed -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Normalization of Cosmetic Surgery in Czech on-line media discourse
Lenka Bernátová
Název
Vložil
Vloženo
Práva