Analýza produkce, managementu a komunikace v kontextu populární hudby – Linda Trejtnarová
Linda Trejtnarová
Bachelor's thesis
Analýza produkce, managementu a komunikace v kontextu populární hudby
Production, management and comunication analysis in the context of popular music
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na roli populární hudby v kontextu marketing managementu a digitální revoluce. Nejprve vymezuje marketingové koncepty současnosti, které vždy aplikuje na příslušné oblasti populární hudby. Dále se věnuje analýze vývoje společnosti, marketingu, technologií, hudebního průmyslu a populárních hudebních žánrů. Zkoumá některé podstatné vztahy mezi těmito obory od poloviny …moreAbstract:
This bachalor thesis focuses on popular music in the context of marketing management and digital revolution. First, it defines the marketing concepts of the present, which it applies to the specific areas of popular music. By analyzing the essential relationships between society, marketing, technology, the music industry and popular music genres, from the middle of 20th century to the present, this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík
- Reader: Tomáš Roreček, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TREJTNAROVÁ, Linda. \textit{Analýza produkce, managementu a komunikace v kontextu populární hudby}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/hia137/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Management in creative industry
Theses on a related topic
-
Large Format Photography in the Digital Era
Tian Yang -
Československá populární hudba 70. a 80. let a totalita
Katarína Čabová -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
SME Innovation potential development
Haolun Song -
Technological Impact on Marketing Management
Ayub Mohammed -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Normalization of Cosmetic Surgery in Czech on-line media discourse
Lenka Bernátová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights