Hospodářská krize ve spojení s marketingem bankovních produktů – Ing. Otto Boubín
Ing. Otto Boubín
Bakalářská práce
Hospodářská krize ve spojení s marketingem bankovních produktů
The economic crisis in conjunction with the marketing of banking products
Anotace:
Abstrakt Tato bakalářská práce sleduje marketing na bankovním trhu. Vývoj, změny a analýzu prostředí v chování zákazníků, produktové nabídce, marketingové komunikaci, činnosti marketingového oddělení a marketingové strategii v období před hospodářskou krizí a v období hospodářské krize. Teoretická část popisuje teorii marketingu a jeho proměnné a podrobně definuje pojmy jako marketingový mix, marketingová …víceAbstract:
Abstract This bachelor work follows the marketing of the banking market. Development, changes and environmental analysis in customer behavior, product range, marketing communication, business marketing department and marketing strategy in the period before the economic crisis and in the period of the economic crisis. The theoretical part describes the theory and the marketing variables and concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wtbgl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Josef Budík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková