Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole – Bc. Kateřina Grycová, DiS.
Bc. Kateřina Grycová, DiS.
Master's thesis
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Teacher's assistant in the process of inclusive education at primary school
Abstract:
Diplomová práce „Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole" se zabývá osobní zkušeností asistentů pedagoga, kteří pracují na základní škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na objasnění a pochopení pojmů integrace a inkluze. Nedílnou součástí je i seznámení se školským poradenským zařízením, které je bezesporu součástí inkluzivního …moreAbstract:
The diploma thesis “Teacher's assistant in the process of inclusive education at primary school” deals with the personal experience of teaching assistants who work in primary school. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on clarifying and understanding the concepts of integration and inclusion. An integral part is also acquaintance with school counseling …moreKeywords
asistent pedagoga inkluze inkluzivní vzdělávání interpretativní fenomenologická analýza kvalitativní výzkum speciální vzdělávací potřeby základní škola teaching assistant inclusion inclusive education interpretative phenomenological analysis qualitative research special educational needs primary school
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/enom5/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2020
- Supervisor: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lenka Ďulíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Education / Social Education
Theses on a related topic
-
Výzkum významu témat evokovaných metodou PRVA (Phenomenological Reflection of Visual Artifact)
Jiří Závora -
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů -
Životní zkušenosti mladých pacientů po ischemické CMP: interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna ŠOBROVÁ