Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole – Bc. Kateřina Grycová, DiS.
Bc. Kateřina Grycová, DiS.
Diplomová práce
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Teacher's assistant in the process of inclusive education at primary school
Anotace:
Diplomová práce „Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole" se zabývá osobní zkušeností asistentů pedagoga, kteří pracují na základní škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na objasnění a pochopení pojmů integrace a inkluze. Nedílnou součástí je i seznámení se školským poradenským zařízením, které je bezesporu součástí inkluzivního …víceAbstract:
The diploma thesis “Teacher's assistant in the process of inclusive education at primary school” deals with the personal experience of teaching assistants who work in primary school. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on clarifying and understanding the concepts of integration and inclusion. An integral part is also acquaintance with school counseling …víceKlíčová slova
asistent pedagoga inkluze inkluzivní vzdělávání interpretativní fenomenologická analýza kvalitativní výzkum speciální vzdělávací potřeby základní škola teaching assistant inclusion inclusive education interpretative phenomenological analysis qualitative research special educational needs primary school
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/enom5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Ďulíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Practice As Research: The Analysis of a Linguistic Aspect of Theatre Through Acting Workshops
Kristýna Zinková -
Výzkum významu témat evokovaných metodou PRVA (Phenomenological Reflection of Visual Artifact)
Jiří Závora -
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů