Marketingová strategie značky BIG SHOCK! – Tomáš Besperát
Tomáš Besperát
Diplomová práce
Marketingová strategie značky BIG SHOCK!
Marketing strategy of BIG SHOCK! brand
Anotace:
Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii značky Big Shock!, která působí na poli energetických výrobků. Zkoumá konkurenci, spotřební chování a celkově nejdůležitější trendy na trhu s energetickými nápoji v České republice. Součástí práce je i vlastní kvantitativní on-line výzkum mezi spotřebiteli energetických nápojů. Závěr práce obsahuje zhodnocení současné strategie a shrnutí doporučení …víceAbstract:
Diploma thesis analyses current marketing strategy of Big Shock! brand, active on the energetic products market. It includes competition monitoring, consumer behaviour study and the latest trends on the energy drinks market in the Czech Republic. Part of the thesis is based on my own quantitative on-line research among energy drinks consumers. The conclusion contains current strategy analysis and some …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34586
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2013
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jitka Odehnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34586
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analysis of Red Bull's Strategy and its Association with Extreme Sports
Alicja Janek -
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Daniel Svěchota -
Strategická analýza společnosti Big Shock, s.r.o.
Matyáš Havel