Firemní kultura jako základní faktor úspěšného rozvoje firmy – Bc. Olga Spivakova
Bc. Olga Spivakova
Bachelor's thesis
Firemní kultura jako základní faktor úspěšného rozvoje firmy
Corporate culture as a basic factor of successful company development
Abstract:
Hlavním tématem této práce je mechanismus fungování firmy na základě firemní kultury a etického kodexu. Cílem této práce je proanalyzovat firemní kulturu a její vliv na rozvoj organizace na příkladu konkrétně společnosti «X» . V první části této práce bude vymezen pojem firemní kultura a její vliv na fungování společnosti. V druhé části bude provedena analýza fungování firemní kultury sledovaného podniku …moreAbstract:
The main topic of this work is the mechanism of the company operation based on the corporate culture and ethical code. The aim of this work is to analyze the corporate culture and its influence on the development of the organization on the example of the company «X». In the first part of this thesis will be defined the concept of corporate culture and its influence on the functioning of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gfnx3/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Ilona Toufarová
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Firemní kultura a společenská odpovědnost
Adriana Sailerová Rothová -
Kaizen: filozofie neustálého zlepšování a její vliv na zapojení a motivaci zaměstnanců
Pavel Kříž -
Firemní kultura v oblasti školství, komparace s podnikatelským sektorem
Marcela Kynclová -
Firemní kultura začínající společnosti
Jana Sklenářová -
Firemní identita zvolené značky
Radka Kalábová -
Firemní kultura estetické kliniky v podmínkách českého trhu
Dagmar Schejbalová -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková