Hodnocení na alternativní a standardní škole – Andrea CYRKULÍKOVÁ
Andrea CYRKULÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Hodnocení na alternativní a standardní škole
Assessment on alternative and standard school
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjištění rozdílů v hodnocení na standardní a alternativní škole. Prozkoumání, jaký dopad má na žáky negativní či pozitivní klasifikace a zda má typ školy vliv na jedince při učení a následném hodnocení. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se hodnocení ve výuce, jeho funkce, typy, metody a formy na obou typech škol. Druhá část práce, tj. praktická, je postavena …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out differences in evaluation at standard and alternative schools. The aim is to explore the impact of negative or positive marking on pupils and whether the type of school has an impact on the individual's learning and the subsequent assessment. The theoretical part describes the basic concepts of evaluation in teaching, its functions, types, methods and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dana Vicherková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CYRKULÍKOVÁ, Andrea. Hodnocení na alternativní a standardní škole. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-ped-vkz-12
Theses on a related topic
-
Efektivita použití preventivních programů proti šikaně na 2. stupni standardní a alternativní (daltonské) školy
Jana Svobodová -
Porovnání motivace k učení žáků na standardní základní škole, ScioŠkole a škole s daltonským vzdělávacím plánem
Kateřina Žahourková -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Klima ve třídě základní školy alternativní a standardní - se zaměřením na vliv alternativních škol na třídní klima
Táňa NEČASOVÁ -
Rozhovor mezi žáky jako metoda vrstevnického hodnocení při badatelských úlohách z biologie člověka v hodinách přírodopisu
Jana VOMÁČKOVÁ -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Dotazník administrovaný videem: psychometrické vlastnosti a srovnání s textovou podobou
Adam Strojil -
Kvalita života u dialyzovaných pacientů (standardizovaný dotazník)
Šimon Kučera