Bc. Michal Hampel

Diplomová práce

Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky

Proposal for the development of activities and customer relationship management
Anotace:
Intenzita konkurence, podobnost základních produktů a nedostatek loajality zákazníků nutí firmy hledat nové způsoby, jak získat konkurenční výhodu, jak vytvořit pro zákazníky unikátní, hodnotnější nabídku, než jim přináší konkurence. Udržení konkurenční výhody závisí na pochopení potřeb každého člena v dodavatelském řetězci a implementaci moderních technologií, aby bylo možné efektivně řídit všechny …více
Abstract:
The intensity of competition, the similiarity of the basic products and the lack of customer loyalty is forcing companies to look for new ways to gain a competitive advantage for customer to create unique, valuable before bringing them to the competition. Maintaining competitive advantage depends on understanding the needs of each member of the supply chain and implementation of modern technologies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní