Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie – Tereza Švorcová
Tereza Švorcová
Bachelor's thesis
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Market segmentation applying in formulate marketing strategy
Anotácia:
Cílem práce je sestavení profilů segmentů a navrhnutí vhodné marketingové strategie pro vybraný segment leisure v pražském hotelu Hermitage. Dílčím cílem je zjištění preferencí potencionálních zákazníků při výběru ubytování. V metodice práce byla použita literární rešerše, komparace, analýza prostředí, polo strukturovaný rozhovor, vícekriteriální analýza variant a dotazníkové šetření. V práci došlo …viacAbstract:
The aim of the thesis is to compile segment profiles and design a suitable marketing strategy for a selected leisure segment in the Hermitage Hotel Prague. A partial goal is to find out the preferences of potential customers when choosing accommodation. Literary research, comparison, environmental analysis, semi-structured interview, multicriteria analysis of variants and survey were used in the methodology …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVORCOVÁ, Tereza. \textit{Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/hkswl5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková
Názov
Vložil
Vložené
Práva