Implementace CRM systému v podniku - případová studie – Mgr. Tomáš Zdvořilý
Mgr. Tomáš Zdvořilý
Master's thesis
Implementace CRM systému v podniku - případová studie
Implementation of CRM: Case study
Abstract:
Diplomová práce má za cíl porovnat teoretické principy řízení projektů implementace podnikových informačních systémů s praktickým projektem zavádění CRM systému do společnosti XYZ. Teoretická část práce je věnována řízení vztahů se zákazníky a popisu CRM systémů. Druhým stěžejním tématem je řízení projektů. To je nejprve popsáno obecně, poté podrobněji pro projekty implementace podnikových informačních …moreAbstract:
The aim of the thesis is to compare the theoretical principles of project management (mainly projects of implementing enterprise information systems) with a practical project of implementing a CRM system in company XYZ. The theoretical part of the thesis describes the principles of customer relationship management (CRM) and CRM systems. The second main topic is project management. It is described in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/w84ba/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Reader: RNDr. Pavel Hajn
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane