Dopad krízy na objem poskytovaných úverov pre malé a stredné podniky – Bc. Martina Jabrocká
Bc. Martina Jabrocká
Diplomová práce
Dopad krízy na objem poskytovaných úverov pre malé a stredné podniky
Dopad krize na objem poskytovaných úvěrů pro malé a střední podniky
Anotace:
Tato práce je zaměřena na zjištění dopadů ekonomické krize v roce 2008, na objem úvěrů poskytovaných malým a středním podnikům v chemickém, strojírenském, potravinářském, automobilovém průmyslu a vzdělávání. Cílem je posouzení vývoje úvěrů poskytnutých podnikatelským subjektům v České republice v letech 2003-2012.Abstract:
This diploma thesis deals with the effects of economic crisis in 2008, to capacity of banky lending to small and medium enterprise in chemical, engineering, food, au-tomotive and education. The aim is to examinate evolution of bank loans granted to enterprises in Czech republic in 2003--2012.Abstract:
Táto práca je zameraná na zistenie dopadov ekonomickej krízy v roku 2008, na objem úverov poskytovaných malým a stredným podnikom v chemickom, strojá-renskom, potravinárskom, automobilovom priemysle a vzdelávaní. Cieľom je po-súdenie vývoja úverov poskytnutých podnikateľským subjektom v Českej republi-ke v rokoch 2003--2012.Klíčová slova
strojírenský průmysl krize potravinářský průmysl automobilový průmysl chemický průmysl vzdělávání úvěry malé a střední podniky
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. David Hampel, Ph.D.
- Oponent: Kateřina Žáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance a investiční management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria
Název
Vložil
Vloženo
Práva