Petr BLAHA

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingu

New Trends in Marketing
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat současnou situaci na trhu ve vybrané firmě v oblasti nových trendů v marketingu. Na základě analýzy navrhnout aplikaci nových trendů marketingu ve firmě Vašeauta s.r.o., které povedou ke zvýšení atraktivity firmy z marketingového hlediska. Bakalářská práce je složena ze dvou hlavních částí. Teoretická část vysvětluje pojem marketing a současně seznamuje se základními …more
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis is to analyze current market situation in chosen company in the area of new trend in marketing. Based on the analysis we will suggest application of new trends in the company Vašeauta s.r.o., which should lead the company to become more attractive from the marketing point of view. The Bachelor thesis consists of two main parts. The theoretical part explains the term …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2012
Accessible from:: 11. 5. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BLAHA, Petr. Nové trendy v marketingu. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Logistics and Crisis Management

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management