Marketingová komunikace vybrané společnosti – Bc. Katka Dyszkiewiczová
Bc. Katka Dyszkiewiczová
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing communication of selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti Technické služby Karviná, a.s. a vytvoření návrhu pro zlepšení. Diplomová práce je složena z části teoretické a praktické. Obsahem teoretické části je popis marketingové komunikace a jejich nástrojů dle odborné literatury. Praktická část práce je tvořena třemi kapitolami. První se zabývá představením společnosti Technické služby …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of the company Technical Services Karviná, a.s. and to create a proposal for improvement. The thesis is composed in part of theoretical and practical. The content of the theoretical part is a description of the marketing communication and their tools according to the professional literature. The practical part of the work consists of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/rjtzq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zbyněk Gajdacz, MPA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová