Zavedení nového modelu sledování spokojenosti zákazníků – Lenka Manderlová
Lenka Manderlová
Diplomová práce
Zavedení nového modelu sledování spokojenosti zákazníků
The Introduction of a New Model of Monitoring Customer Satisfaction
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení a zavedení nového modelu sledování zákaznické spokojenosti ve společnosti United Polymers, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část porovnává jednotlivé rozdíly mezi trhy B2B a B2C, techniky a metody měření spokojenosti zákazníků. V praktické části je provedena analýza zákazníků společnosti United Polymers, s.r.o. Pro …víceAbstract:
The aim of this thesis is create and implement a new model for observe customer satisfaction in the company United Polymers, s.r.o. The thesis is divided in two parts: theoretical and practical. The theoretical part compares the differences between B2B and B2C markets, techniques and methods of measuring customer satisfaction. In the practical part, it is analyzing customers of United Polymers, s.r …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110875
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Šárka Janků
- Oponent: Zdenka Hofbruckerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MANDERLOVÁ, Lenka. \textit{Zavedení nového modelu sledování spokojenosti zákazníků}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/hnxe06/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti
Práce na příbuzné téma
-
Psychická zátěž a pracovní spokojenost zaměstnanců bezpečnostních služeb
Sabina Toufarová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Analyzing Face-Threatening Humor in Ryanair's Customer Interactions on Twitter
Lucie Kadlecová -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků
Nikola Kružberská