Zavedení nového modelu sledování spokojenosti zákazníků – Lenka Manderlová
Lenka Manderlová
Master's thesis
Zavedení nového modelu sledování spokojenosti zákazníků
The Introduction of a New Model of Monitoring Customer Satisfaction
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení a zavedení nového modelu sledování zákaznické spokojenosti ve společnosti United Polymers, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část porovnává jednotlivé rozdíly mezi trhy B2B a B2C, techniky a metody měření spokojenosti zákazníků. V praktické části je provedena analýza zákazníků společnosti United Polymers, s.r.o. Pro …moreAbstract:
The aim of this thesis is create and implement a new model for observe customer satisfaction in the company United Polymers, s.r.o. The thesis is divided in two parts: theoretical and practical. The theoretical part compares the differences between B2B and B2C markets, techniques and methods of measuring customer satisfaction. In the practical part, it is analyzing customers of United Polymers, s.r …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/110875
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: Šárka Janků
- Reader: Zdenka Hofbruckerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MANDERLOVÁ, Lenka. \textit{Zavedení nového modelu sledování spokojenosti zákazníků}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2015. Available from: https://theses.cz/id/hnxe06/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMaster programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti
Theses on a related topic
-
Psychická zátěž a pracovní spokojenost zaměstnanců bezpečnostních služeb
Sabina Toufarová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Analyzing Face-Threatening Humor in Ryanair's Customer Interactions on Twitter
Lucie Kadlecová -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků
Nikola Kružberská