Analýza marketingové komunikace firmy Vasky trade s.r.o. – Tereza Škodíková
Tereza Škodíková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace firmy Vasky trade s.r.o.
Analysis of Marketing Communication of the Company Vasky trade s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace české firmy Vasky trade s. r. o. Tato práce je rozdělena na teoretickou a následně praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingová komunikace a její nové trendy, složky marketingového mixu, marketingový výzkum a marketingová analýza. V praktické části se nachází informace o společnosti a současný …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of marketing communication of the Czech company Vasky trade s.r.o. This work is divided into a theoretical and then a practical part. The theoretical part explains concepts such as marketing, marketing communications and new trends, components of the marketing mix, marketing research and marketing analysis. The practical part contains information about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Škodíková, Tereza. Analýza marketingové komunikace firmy Vasky trade s.r.o.. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi rodinného podnikání
Tomáš Filip -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Moderní trendy marketingové komunikace
Daria Pogorelova -
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
Tomáš Svoboda -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Monika Bílá -
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
Karolína Komárková -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi MSP
Oliver Sálus