Marketingový plán pro společnost REFA Group – Petra Křenková
Petra Křenková
Bakalářská práce
Marketingový plán pro společnost REFA Group
Marketing plan for REFA Group
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sestavením prvního marketingového plánu pro společnost REFA Group. V teoretické části se práce věnuje teoretickým poznatkům na téma marketing, marketingový plán a jeho části. Dále pokračuje praktickou částí, kde je představena společnost REFA Group a na základě poznatků z teoretické části vytvořen návrh na marketingový plán. Marketingový plán obsahuje situační analýzu, marketingové …víceAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the development of the first marketing plan for REFA Group. In the theoretical part, the work is devoted to theoretical knowledge on the topic of marketing, marketing plan and its parts. It goes on the practical part, where REFA Group is presented and based on knowledge from the theoretical part, a design for a marketing plan is created. The marketing plan includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
Purpose-driven marketing strategies
Ema Štefancová