Návrh marketingové strategie kosmetického salonu – Bc. Veronika Andrieieva
Bc. Veronika Andrieieva
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie kosmetického salonu
Marketing strategy of the beauty salon
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové strategie podniku. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou definovány pojmy jako například marketing, marketingová strategie či marketingový a komunikační mix. Praktická část se věnuje informacím spojeným s vybraným podnikem, marketingovému výzkumu, situační analýze a následnému navržení marketingové strategie …víceAbstract:
This thesis deals with marketing strategies of the the beauty salon. The thesis consists of theoretical and practical parts. In the theoretical part, concepts such as marketing, marketing strategy or marketing mix and communication mix are defined. The practical part is devoted to information overview, connections with the selected Enterprise, Marketing Research, situational analysis and following …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi