Ondřej Sládek

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace včetně projektové studie

Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje stávající marketingovou komunikaci HC Slavia Praha a rozebírá jednotlivé formy zejména v komunikaci s fanoušky. Na základě SWOT analýzy, která vycházela jednak s posouzení konkurence a marketingového výzkumu, byla zpracována projektová studie marketingové komunikace pro zvýšení atraktivnosti klubu ve vztahu k fanouškům a široké veřejnosti.
Abstract:
This bachelor thesis analyses the marketing communication of HC Slavia Prague these days and describes types of forms of the communication mainly with fans. The project research of this marketing communication was work out on the basic of SWOT analysis stems from considering competition and marketing research. The project research was work out with the aim of increasing closer relationship among the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 1. 2020
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: doc. Ing. Josef Palán, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS