Marketingová komunikace včetně projektové studie – Ondřej Sládek
Ondřej Sládek
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje stávající marketingovou komunikaci HC Slavia Praha a rozebírá jednotlivé formy zejména v komunikaci s fanoušky. Na základě SWOT analýzy, která vycházela jednak s posouzení konkurence a marketingového výzkumu, byla zpracována projektová studie marketingové komunikace pro zvýšení atraktivnosti klubu ve vztahu k fanouškům a široké veřejnosti.Abstract:
This bachelor thesis analyses the marketing communication of HC Slavia Prague these days and describes types of forms of the communication mainly with fans. The project research of this marketing communication was work out on the basic of SWOT analysis stems from considering competition and marketing research. The project research was work out with the aim of increasing closer relationship among the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2019
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ddy98/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2020
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLÁDEK, Ondřej. \textit{Marketingová komunikace včetně projektové studie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2019. Available from: https://theses.cz/id/hpaieu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl