Marketingová komunikace včetně projektové studie – Ondřej Sládek
Ondřej Sládek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje stávající marketingovou komunikaci HC Slavia Praha a rozebírá jednotlivé formy zejména v komunikaci s fanoušky. Na základě SWOT analýzy, která vycházela jednak s posouzení konkurence a marketingového výzkumu, byla zpracována projektová studie marketingové komunikace pro zvýšení atraktivnosti klubu ve vztahu k fanouškům a široké veřejnosti.Abstract:
This bachelor thesis analyses the marketing communication of HC Slavia Prague these days and describes types of forms of the communication mainly with fans. The project research of this marketing communication was work out on the basic of SWOT analysis stems from considering competition and marketing research. The project research was work out with the aim of increasing closer relationship among the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ddy98/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl