Ondřej Sládek

Bakalářská práce

Marketingová komunikace včetně projektové studie

Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje stávající marketingovou komunikaci HC Slavia Praha a rozebírá jednotlivé formy zejména v komunikaci s fanoušky. Na základě SWOT analýzy, která vycházela jednak s posouzení konkurence a marketingového výzkumu, byla zpracována projektová studie marketingové komunikace pro zvýšení atraktivnosti klubu ve vztahu k fanouškům a široké veřejnosti.
Abstract:
This bachelor thesis analyses the marketing communication of HC Slavia Prague these days and describes types of forms of the communication mainly with fans. The project research of this marketing communication was work out on the basic of SWOT analysis stems from considering competition and marketing research. The project research was work out with the aim of increasing closer relationship among the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2020
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: doc. Ing. Josef Palán, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS