Veronika Nerádová

Bachelor's thesis

The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia

The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the current marketing strategies and promotions of Demanovska Cave of Liberty and Demanovska Ice Cave. It aims to introduce the subjects´ current position on the market and within the highly-developed tourism region. Firstly, the focus is being placed on the definition and description of marketing and promotion in general. The thesis deals with the present-day tourism …more
Abstract:
Tato práce analyzuje současnou marketingovou strategii a propagace Demänovské jeskyně svobody a Demänovské ledová jeskyně. Klade si za cíl představit současnou pozici subjektů na trhu a v rámci vysoce rozvinutého kraje cestovního ruchu. Na začátku se důraz klade na definici a popis marketingu a propagace obecně. Práce se zabývá současným odvětvím cestovního ruchu na Slovensku, jakož i v rámci regionu …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Nerádová, Veronika. The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe