The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia – Veronika Nerádová
Veronika Nerádová
Bachelor's thesis
The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia
The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the current marketing strategies and promotions of Demanovska Cave of Liberty and Demanovska Ice Cave. It aims to introduce the subjects´ current position on the market and within the highly-developed tourism region. Firstly, the focus is being placed on the definition and description of marketing and promotion in general. The thesis deals with the present-day tourism …moreAbstract:
Tato práce analyzuje současnou marketingovou strategii a propagace Demänovské jeskyně svobody a Demänovské ledová jeskyně. Klade si za cíl představit současnou pozici subjektů na trhu a v rámci vysoce rozvinutého kraje cestovního ruchu. Na začátku se důraz klade na definici a popis marketingu a propagace obecně. Práce se zabývá současným odvětvím cestovního ruchu na Slovensku, jakož i v rámci regionu …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NERÁDOVÁ, Veronika. \textit{The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2016. Available from: https://theses.cz/id/hph7ir/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nerádová, Veronika. The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec