Reklama a PR – analýza jich společných a rozdílných znaků – Ing. Nikola Vitíková
Ing. Nikola Vitíková
Bachelor's thesis
Reklama a PR – analýza jich společných a rozdílných znaků
Advertising and public relations - analysis of common and different features
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá reklamou a PR se zaměřením na analýzu jich rozdílných a společných znaků. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a teoretická východiska popisující tuto problematiku. Praktická část se skládá z dotazníkového šetření a jeho následné analýzy. V této části jsou jednotlivé otázky dopodrobna rozebrány. Zdrojem podkladových materiálů bylo studium odborné literatury, …moreAbstract:
The bachelor`s thesis deals with advertising and PR focused on its analysis of common and different features. In the theoretical part there are defined the basic terms and the theoretical resource is describing the issue. The practical part consists of the survey and its subsequent analysis. In this section each question is analyzed in detail. The source of background materials was the study of specialized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rzyzm/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl