Ing. Nikola Vitíková

Bachelor's thesis

Reklama a PR – analýza jich společných a rozdílných znaků

Advertising and public relations - analysis of common and different features
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá reklamou a PR se zaměřením na analýzu jich rozdílných a společných znaků. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a teoretická východiska popisující tuto problematiku. Praktická část se skládá z dotazníkového šetření a jeho následné analýzy. V této části jsou jednotlivé otázky dopodrobna rozebrány. Zdrojem podkladových materiálů bylo studium odborné literatury, …more
Abstract:
The bachelor`s thesis deals with advertising and PR focused on its analysis of common and different features. In the theoretical part there are defined the basic terms and the theoretical resource is describing the issue. The practical part consists of the survey and its subsequent analysis. In this section each question is analyzed in detail. The source of background materials was the study of specialized …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní