Reklama a PR – analýza jich společných a rozdílných znaků – Ing. Nikola Vitíková
Ing. Nikola Vitíková
Bakalářská práce
Reklama a PR – analýza jich společných a rozdílných znaků
Advertising and public relations - analysis of common and different features
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reklamou a PR se zaměřením na analýzu jich rozdílných a společných znaků. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a teoretická východiska popisující tuto problematiku. Praktická část se skládá z dotazníkového šetření a jeho následné analýzy. V této části jsou jednotlivé otázky dopodrobna rozebrány. Zdrojem podkladových materiálů bylo studium odborné literatury, …víceAbstract:
The bachelor`s thesis deals with advertising and PR focused on its analysis of common and different features. In the theoretical part there are defined the basic terms and the theoretical resource is describing the issue. The practical part consists of the survey and its subsequent analysis. In this section each question is analyzed in detail. The source of background materials was the study of specialized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rzyzm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl