Sociální síť Facebook jako podpora automobilových dealerů – Bc. Jakub Kučmaš
Bc. Jakub Kučmaš
Diplomová práce
Sociální síť Facebook jako podpora automobilových dealerů
Facebook as a Business Support for Car Dealers
Anotace:
Diplomová práce Sociální síť Facebook jako podpora automobilových dealerů se věnuje tématice využití nových médií u autorizovaných prodejců automobilů. Práce přibližuje problematiku využití nových komunikačních kanálů - sociálních sítí a zhodnocení, zda má pro automobilového dealera působení na sociálních sítích smysl a přínos. Důraz je kladen zejména na sociální síť Facebook, pro kterou je kompletně …víceAbstract:
Diploma thesis Social network Facebook as a business support for car dealers is devoted to the topic of using new media in automotive industry, especially at automotive dealers. The thesis describes the possibility of using new communication channel - social media. This thesis also evaluates whether using social media for automotive dealers makes sense. As long as there are a lot of social media, this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kučmaš, Jakub. Sociální síť Facebook jako podpora automobilových dealerů. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online: Insights from Indian companies and market
Jay Pankajbhai Goti -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková -
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
Etické aspekty sociální sítě Facebook
Veronika Sodomová -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková