Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii – Lucia Mlynáriková
Lucia Mlynáriková
Bachelor's thesis
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Communication mix in the selected financial institution
Abstract:
The goal of this work is to evaluate the theoretical background analysis of the current marketing communication mix tools used in theselected financial institution and make suggestions to improve thesituation found. Bachelor thesis consists of theoretical, analytical and design part. The theoretical part is focused on the definitions of marketing and communication mix. The communication mix deals with …moreAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je na základe teoretických východísk vyhodnotiť marketingovú analýzu súčasného stavu využívaných nástrojov komunikačného mixu vo vybranej finančnej inštitúcii a predložiť návrhy na zlepšenie zisteného stavu. Bakalárska práca sa skladá z teoretickej, analytickej a návrhovej časti. Teoretická časť je zameraná na vymedzenie pojmov marketingový a komunikačný mix. V rámci komunikačného …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 7. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/d9r1c/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2013
- Supervisor: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
- Reader: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MLYNÁRIKOVÁ, Lucia. \textit{Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2013. Available from: https://theses.cz/id/hryepx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl