Alternativní koncepce výuky a jejich přínos ve výuce chemie – Jiří ŠUMBERA
Jiří ŠUMBERA
Bachelor's thesis
Alternativní koncepce výuky a jejich přínos ve výuce chemie
Alternative conceptions of education and their contribution to teaching chemistry
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem "Alternativní koncepce a jejich přínos ve výuce chemie" se zabývá alternativními pedagogickými směry na území ČR, využitím jejich prvků ve výuce chemie se speciálním zaměřením na Daltonský plán, podle nějž jsou připraveny pracovní listy v praktické části. Cílem práce bylo seznámení se s problematikou alternativních vzdělávacích směrů, seznámení se a analýza ŠVP vybraných škol …viacAbstract:
Bachelor thesis "Alternative conceptions of education and their contribution to teaching chemistry" focuses on how alternative methods of teaching and their specific features can enrich traditional teaching of chemistry. Theoretical part summarises the most common alternative methods present in Czech Republic and their qualities in context of traditional teaching of chemistry. The beginning of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Iveta Bártová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠUMBERA, Jiří. Alternativní koncepce výuky a jejich přínos ve výuce chemie. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Biology for Education / BIma-CHmi
Práce na příbuzné téma
-
Individuální vzdělávací plán do školní tělesné výchovy pro zrakově postiženého žáka
Žaneta VALENTOVÁ -
Individuální vzdělávací plán ve školní tělesné výchově u žáka s tělesným postižením
Lucie KUTHEILOVÁ -
Celoroční hra jako součást výchovně vzdělávací činnosti ve školní družině
Natálie Hanušová -
Školní vzdělávací plán zeměpisu na gymnáziu (vyšší stupeň)
Milena Bustová -
Waldorfská pedagogika - způsob alternativního vyučování
Marta Gemperlová -
Waldorfská pedagogika jako zdroj námětů a metodických postupů pro výuku na 1. stupni ZŠ
Lenka Kvapilová -
Waldorfská pedagogika očima rodičů
Andrea MAČALÍKOVÁ -
Waldorfská pedagogika v současném primárním vzdělávání
Petra MICHÁLKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva