Prostředky marketingové komunikace pro seniory – Ing. Dita Kamírová
Ing. Dita Kamírová
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Means of marketing communication for seniors
Anotácia:
Tématem mé práce jsou prostředky marketingové komunikace pro seniory. V teoretické části práce se zabývám charakteristikou marketingového mixu a hlavními formami marketingové komunikace. Následně se zabývám spotřebním chováním seniorů a segmentací trhu. V neposlední řadě se zabývám i životním stylem seniorů, jejich finanční situací a především změn, které prožívají v průběhu svého života. V aplikační …viacAbstract:
The theme of my work are means of marketing communication for the seniors. In the theoretical part of the thesis deals with the characteristics of the marketing mix and the main forms of marketing communication. Then I deal with consumer behavior and market segmentation seniors. I also deal with the lifestyle of seniors, their financial situation and particular changes that they experience during their …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/swp0d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu seniorů
Marie Týrová