Jan Pavlů

Diplomová práce

Marketingová komunikace veřejného sektoru - srovnání České republiky a Lichtenštejnského knížectví

Public Sector Marketing Communications - Comparing the Czech Republic vs the Principality of Liechtenstein
Anotace:
Diplomová práce se zabývá současnou situací v oblasti využívání marketingových komunikačních aktivit ve sféře veřejného sektoru. Po uvedení do problematiky tématu práce následuje vysvětlení významnosti využívání marketingové komunikace ve státní sféře, podíl veřejného sektoru na tvorbě image státu, význam propojení veřejný sektor -- občan na oblast vnímání nekomerční sféry. V textu je nastíněna metodologie …více
Abstract:
This thesis deals with the current situation in the use of marketing communications activities in the realm of the public sector. After placing the issue of the work, followed by an explanation of the significance of marketing communication use in the state sector, the share of public sector to create the image of law, the importance of linking public sector - citizen in relation to the perception …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Aleš Kocourek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24880