Marketingová komunikace veřejného sektoru - srovnání České republiky a Lichtenštejnského knížectví – Jan Pavlů
Jan Pavlů
Diplomová práce
Marketingová komunikace veřejného sektoru - srovnání České republiky a Lichtenštejnského knížectví
Public Sector Marketing Communications - Comparing the Czech Republic vs the Principality of Liechtenstein
Anotace:
Diplomová práce se zabývá současnou situací v oblasti využívání marketingových komunikačních aktivit ve sféře veřejného sektoru. Po uvedení do problematiky tématu práce následuje vysvětlení významnosti využívání marketingové komunikace ve státní sféře, podíl veřejného sektoru na tvorbě image státu, význam propojení veřejný sektor -- občan na oblast vnímání nekomerční sféry. V textu je nastíněna metodologie …víceAbstract:
This thesis deals with the current situation in the use of marketing communications activities in the realm of the public sector. After placing the issue of the work, followed by an explanation of the significance of marketing communication use in the state sector, the share of public sector to create the image of law, the importance of linking public sector - citizen in relation to the perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24880
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Aleš Kocourek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24880
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Výbor pro veřejný sektor Komory auditorů ČR
Jana Hašková