Možnosti zapojení tabletu do výuky zeměpisu na ZŠ – Andrea Sedláčková
Andrea Sedláčková
Bakalářská práce
Možnosti zapojení tabletu do výuky zeměpisu na ZŠ
Possibilities of including a tablet in the teaching of geography at primary school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi integrace tabletů a dalších multimediálních systémů do výuky zeměpisu na druhém stupni základní školy. Cílem je nabídnout pedagogům praktické doporučení pro efektivní využití těchto technologií, čímž se rozšiřují tradiční pedagogické metody a podporuje se digitální gramotnost žáků. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí: teoretická část poskytuje přehled …víceAbstract:
This bachelor's thesis explores the possibilities of integrating tablets and other multimedia systems into geography education at the secondary level of elementary school. The aim is to provide educators with practical recommendations for effectively utilizing these technologies, thus expanding traditional pedagogical methods and supporting students' digital literacy. The work is divided into two main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Emil Drápela, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sedláčková, Andrea. Možnosti zapojení tabletu do výuky zeměpisu na ZŠ. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Zeměpis se zaměřením na vzdělávání / Zeměpis se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem programu Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva