Pracovní motivace v multi-level marketingu – Tereza Mrázková
Tereza Mrázková
Bakalářská práce
Pracovní motivace v multi-level marketingu
Work Motivation in Multi-level Marketing
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat pracovní motivaci v multi-level marketingu a to v konkrétní společnosti. Je zde představen jak obecný marketing a jeho nástroje, tak i multi-level marketing a teorie motivace. Pro výzkum v praktické části byla použita metoda elektronického dotazníku, na který odpovědělo 71 respondentů. Respondenti byli pracovníci konkrétní firmy. Není zde zaměření pouze na celkovou pracovní …víceAbstract:
The purpose of this work is to analyse the motivation in multi-level marketing company. The thesis introduces basic general marketing tools, but also multi-level marketing and the theory of motivation. The research in practical part was done in the form of electronical survey, which was completed by 71 responders. The responders were employees of specific company. The thesis does not only focus on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50247
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Petr Svoboda
- Oponent: Helena Řepová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50247
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv motivace na pracovní výkonnost jedince v multi-level marketing
David Cingroš -
Analýza pracovní motivace v multi-level marketingu
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Work motivation of employees in MLM companies
Martina Bittnerová -
Motivace zaměstnanců ve státním sektoru se zaměřením na nefinanční nástroje motivace
Lenka Ondřichová -
Motivace a angažovanost na pracovišti - Role finanční motivace v práci: výhody a nevýhody
Jakub Němeček -
Motivace ke studiu a výkonová motivace jako předpoklady úspěšnosti ve studiu
Tomáš Vašíček -
Motivace k podnikání - srovnání motivace studentů a podnikatelů
Štěpán Bazala -
Formy manažerské motivace v kontextu pracovní efektivity Formy manažerské motivace v kontextu pracovní efektivity
Jakub Franc