Bc. Lenka Viltová

Bachelor's thesis

Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium

Internet as an interactive communication tool and advertising medium
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití internetu jako interaktivního komunikačního nástroje a reklamního média. Snaží se také najít odpověď na otázky, co uživatelé od internetových portálů očekávají a jak na ně působí. Na toto téma je rovněž zaměřen výzkum. V závěru jsem použila některých doporučení pro internetové portály, které vyplynuly z mého výzkumu.
Abstract:
This thesis is focused on the possibilities of the usage of internet as an interactive communication tool and advertising medium. Further goal was to anter questions such as chat are users expectations from internet portals and how are Theky affected by them. Research was conducted to further understand and define these answers. Towards the end, I have used derivatives and suggestions achieved throughout …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2010
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní