Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium – Bc. Lenka Viltová
Bc. Lenka Viltová
Bakalářská práce
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Internet as an interactive communication tool and advertising medium
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití internetu jako interaktivního komunikačního nástroje a reklamního média. Snaží se také najít odpověď na otázky, co uživatelé od internetových portálů očekávají a jak na ně působí. Na toto téma je rovněž zaměřen výzkum. V závěru jsem použila některých doporučení pro internetové portály, které vyplynuly z mého výzkumu.Abstract:
This thesis is focused on the possibilities of the usage of internet as an interactive communication tool and advertising medium. Further goal was to anter questions such as chat are users expectations from internet portals and how are Theky affected by them. Research was conducted to further understand and define these answers. Towards the end, I have used derivatives and suggestions achieved throughout …víceKlíčová slova
Internet reklamní médium nástroj komunikace interaktivita internetový marketing ARPANET WWW CESNET Seznam.cz elektronická pošta diskusní skupina audio a videokonference ICQ Skype chat videohovory streaming sociální síť Facebook LinkedIn Lidé.cz Twitter.com komunikace bez zábran on-line reální uživatelé banner skyscraper leaderboard rectangle button impresse reach internetová reklama respondent internetová populace obecná populace Google.com Centrum.cz internetový portál.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z5svf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2010
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Flash video a audio nástroje pro podporu vzdálené spolupráce
Matouš Jobánek -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová