Inovace online zákaznického servisu ve společnosti Skylink – Bc. Petra Špičková
Bc. Petra Špičková
Diplomová práce
Inovace online zákaznického servisu ve společnosti Skylink
The inovation of the online customer service in company Skylink
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zhodnocení online zákaznického servisu společnosti Skylink s návrhy pro optimalizaci online zákaznického servisu. V první části práce jsou popsány teoretický východiska vztahového marketingu, péče o zákazníka a zákaznického servisu. V druhé části práce je představena sama společnost a zákaznický servis společnosti. V třetí části je dotazníkové šetření a analýza interních …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is the evaluation of the online customer service of the company Skylink with proposals for the optimization of the online customer service. The first part describes the theoretical basis of relationship marketing, customer care and customer service. The second part of the work presents the company itself and the customer service of the company. The third part is a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/xyyz8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel